Όταν η γερμανική φίρμα πρωτοσύστησε τη νέα γενιά της Taycan, η ισχύς 1.108 ίππων της κορυφαίας έκδοσης και η υπόσχεση για επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,2 δευτερόλεπτα, αποτέλεσαν έναν ηχηρό όσο και αυταπόδεικτο ισχυρισμό για τις ικανότητες του ηλεκτρικού της μοντέλου που πλέον προσθέτει ένα ακόμα ρεκόρ στο παλμαρέ του, αυτό του χρόνου 1 λεπτού και 27 δευτερολέπτων για ένα γύρο στο circuit της Laguna Seca, ρεκόρ που κατεγράφη στα τέλη Φεβρουαρίου.
Εν είδει υπενθύμισης, λίγο πιο νωρίς πριν την πλήρη αποκάλυψη της νέας γενιάς της Taycan η ίδια έκδοση, Turbo GT είχε αποσπάσει το ρεκόρ του ταχύτερου EV και στην απαιτητική πίστα του Nurburgring όπου επισήμανε χρόνο επτά λεπτών και επτά δευτερολέπτων σε μια προπαραγωγής έκδοση του μοντέλου.
Συνοπτικά εκτός από τα παραπάνω ρεκόρ, η Taycan Turbo GT αποτελεί το ισχυρότερο μοντέλο που έχει παρουσιάσει ποτέ η Porsche και τα μεγέθη που την ακολουθούν αρκούν για να το αποδείξουν, ακόμα και αν η γερμανική φίρμα δεν είχε μπει ποτέ στη διαδικασία επιδίωξης ρεκόρ.
Ειδικότερα, αρχικά έχουμε υποχρέωση να σημειώσουμε ότι η Taycan Turbo GT είναι διαθέσιμη σε δύο διαφορετικές εκδοχές, την «απλή» και τη Weissach η οποία παραδοσιακά σηματοδοτεί τις ισχυρότερες Porsche.
Στην περίπτωση της δεύτερης και προς όφελος των επιδόσεων η γερμανική φίρμα αφαιρεί τα δύο πίσω καθίσματα.
Ωστόσο το σημαντικότερο στοιχείο είναι ο νέας τεχνολογίας πίσω ηλεκτροκινητήρας που θα μπορούσε να υποστηρίξει μέγιστη ισχύ έως και 900 Amp όταν οι ηλεκτροκινητήρες που εφοδιάζουν τις πιο «ταπεινές» εκδόσεις της Taycan «αρκούνται» σε 300 Amp.
Επιπλέον η χρήση καρβιδίου του πυριτίου για τους ημιαγωγούς της έκδοσης Turbo GT σημαίνει μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλή τάση άρα και ταχύτερη φόρτιση, μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις υψηλές θερμοκρασίες κατ’ επέκταση και πιο αποδοτική θερμική διαχείριση καθώς και 70% λιγότερες απώλειες μεταγωγής ή μετατροπής ενώ η χρήση του συγκεκριμένου υλικού εξοικονομεί τόσο χώρο όσο και βάρος εν συγκρίσει με άλλα microchip.